dataskärm

Give feedback on SAP for Me

In Q3 2022, all support features will be transitioned from the SAP ONE Support Launchpad to SAP for Me - the new single-entry point for SAP-support. The team responsible for shaping the  SAP for Me page is interested in customer feedback on the usability.  

Two sessions are planned which enables participants to provide direct feedback and co-create the future experience with SAP for Me:  

• Study 1: Locating important contacts in “SAP for Me”, navigating SAP for Me, monitoring systems in “SAP for Me”  
• Study 2: Troubleshooting a product issue (including searching the knowledge base) and creating a support case/incident in “SAP for Me”. (Please note: the support case creation workflow is a completely new option)  

Interested participants are requested to send a mail directly to supportusability@sap.com with the following details: full name, company name, time zone, list of SAP products important for the attendee.

Våra senaste inlägg

SAPSA
23 februari 2024

Årsstämma 2024

Årsstämma 2024 sker i samband med IMPULS i Göteborg.
SAP
30 januari 2024

SAP announces RISE Migration and Modernization program

SAP tar ännu ett steg för att hjälpa kunderna till en molnbaserad affärsstrategi Uttalandet och pressmeddelandet nedan är från SAP och inte SAPSA. SAP presenterade i dag en omfattande uppsättning resurser, tjänster och ekonomiska incitament för att hjälp...
SAP
15 januari 2024

SUGEN Digest November 2023

SUGEN:s ordförande Gianmaria Perancin sammanfattar året 2023 och dess höjdpunkter och utmaningar.